Hlad bolí, ale hubenost za to stojí!!!

44. den - Pěkně do těla (11.5.2015)

12. května 2015 v 8:27 | Nelie |  Restricting
Jídlo: nízkotučný tvaroh s mlékem + rýžové pukance (slazeno datlovým sirupem, skořice), kuřecí salát z Ikei, polévka
Pití: voda, neslazený čaj, pivo, bylinkový čaj, jogurtový nápoj Jogobella
Pohyb: běh, jízda na koloběžce, kardio cvičení, pěší chůze


V pondělí jsem chtěla začít hezky jakože od znova, po tom týdnu s MS, a vzala jsem to pěkně z gruntu.
Ráno jsem šla běhat, hezky na lačno. Do Lužánek jsem vyrazila 9:30 a běžela jsem 35 mnt čistého času a tuším to bylo 5,5 km... spálila jsem podle Endemonda cca 341 kcal. Super.
Měla jsem ze sebe moc dobrý pocit a bylo to hrozně fajn, zase jít běhat... sama, v klidu, tempo jsem určovala já.

Pak jsem se vydala pěšky na českoou zkontrolovat účet, protože měla přijít výplata. Nic. Tak zase pěšky zpět na byt, cestou jsem se stavila v levných a koupila si polévku, louhovací čaj za studena, nízkotučný tavený sýr a jogurtový nápoj Jogobella.

Doma jsem si pak dala snídani, ale oddalovala jsem to, co se dalo. Hezky jsem umyla nadobi, atd... Rozhodne jsem se na ni nevrhla ještě v botaskách.
Zas klasika... nízkotučný tvaroh, naředit mlékem, rýžové pukance a sladím datlovým sirupem a chutím skořicí. Je to tak neuvěřitelně dobrý. Ten datlový sirup má úžasně sladkou chuť a přitom vím, že to není špatný cukr. Rozhodně doporučuji všem, kteří by si rádi občas zdravě osladili den.

Pak jsem si dala pauzu a následně se pustila do nějaké cvičení. Mám zatím jen dvě doporučení, ale na internetu jsem našla jen jedno... to horší.
Vydržela jsem 20 mnt z 30 mnt a to jsem měla co dělat. Byla jsem pěkně zničená.
Na závěr jsem si dala ještě sedy lehy, kliky a protahování.

Když bylo po všem, byla jedna hodina a zrovna mi psala spolubydla, že končí v práci a jestli se neprojedem na koloběžce. Oblečená jsem byla raz dva a do pěti mnt už jsem trajdila na koloběžce k Janáčkovu divadlu.
Odtud jsmě jely do Ikei, daly si oběd. Říkala jsem si, že tím kuřecím salátem nic nepokazím, při takovém pohybu. Zašly si do Sportisima, kde jsem si koupila teplákové šortky v dětském oddělení :D
A na zpátek zase na koloběžce.
Kamarádku jsem nechala v knihovně, kam šla na odpo do práce a já jela na koloběžce na byt.
Na koloběžce jsem tedy celkem ujela... cca přes 21 km.
Kolem šesté jsem si dala jogurtový nápoj. Je tak akorát sladký a nemá moc kcal. Dodal mi energii tak akorát.

Odpoledne jsem byla s přítelem a veče jsem šla zase naproti kamarádce do knihovny, ale pěšky. Cestou nazpět jsme se stavily na jedno pivo a dál pokračovaly pěšky na byt.
Z pěší chůze mám tedy za včerejšek cca 20 km.

Doma jsem si dala už jen polévku... to bylo díky těstovinám cca 60 kcal. Šup do postele a spát.

Mám ze sebe za pondělí dobrý pocit. Tolik pohybu a střídmě jídla.
Vím, že nejdřív půjdu běhat až ve čtvrtek, protože odte´d musím chodit pěšky (nemám šalinkartu) a rozhodně nepůjdu běhat, když mě čeká cesta do a z práce pěšky a ještě hodiny v práci na nohou. Zatím na to tu fyzičku nemám :D
Ani ty workouty nemůžu dělat denně :( Což mě mrzí. Jen ve volné dny, případě i ty nevolné,ale abych byla večer sama doma.

Konečně jsem vám vyfotila i svoji oblíbenou snídani, kterou teď budu praktikovat často.
Valím se chystat do práce. Tak se zatím mějte krásně a díky za komentáře.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama