Hlad bolí, ale hubenost za to stojí!!!

41.-43. den - Nízkotučné (8.-10.5.2015)

10. května 2015 v 18:31 | Nelie |  Prasečáky
Jídlo:
Pátek - nízkotučná Activie 2x + banán, trocha nízkotučného tvarohu, mlečná rýře (samotná) + rýžové pukance + banán, tofu vajíčka + surimi
Sobota - nízkotučný tvaroh + banán (slazeno datlovým sirupem), ochutnávka čirokové bezlepkové buchty s pudinkem při pečení
Neděle - nízkotučný tvaroh + banán + rýžové pukance (slazeno datlovým sirupem a skořící), oběd u rodičů, oplatek, pár piškotů, večeře
Pití: spousta čaje
Pohyb: denně 8 hodin v práci, neděle volno - jízda na koloběžce.


Nakonec jsem žádnou mono dietu nedržela. Nechtělo se mi a stejně bych nemohla říct, kolik jsem po ní přesně zhubla.
Dala jsem si dny ve znamení bílkovin a mléka.

V pátek jsem si na snídani dala mléčnou rýži - jen ale tu část bez ovoce, kelímek s ovocem sjem zahodila. Do toho banán a ještě trochu rýžových pukanců. Bylo to výborné.
Těsně před jedenáctou jsem ještě zbljzla jendu nízkotučnou activii s banánem a další trochou rýžových pukanců.
Na oběd kolem 16 hodiny jsem měla druhou nízkotučnou activii s banánem (pocukrované) a cca 1/3 z vaničky nízkotučného jogurtu.
Na večeři jsem si pak udělala tofu vajíčka s surimi.
Myslím, že bych se měla pochválit. Trochu mě mrazí, že jsem toho jedla tolik, ale zase jsem byla na nohou, jednalo se o nízkokalorické a nízkotučné výrobky, takže snad ok.
Pořád jsem nachlazená, takže po dni v práci jsem byla KO a ty vajíčka jsem fakt pořebovala sníst z celého tofu, jinak bych asi neměla energii usnout (vím, trochu oxymoron, ale u mě to tak je).

V sobotu ráno mě čekalo pečení. V neděli je Den matek a já jdu s přítelem k našim na oběd, no a chtěla sjem pro mamku něco speciálního. Nejdřív jsem chtěla udělal lízátka cakepops, jenže pak jsem dostala záplavu bezlepkové mouky, dvě konzervy tropického ovoce (kvalitní) a dostala jsem nápad na dort. Horší to bylo o to, že jsem přesně věděla, co použiju, vybásnila jsem si ho podle svých ingrediencí a představ, jen jsem potřebovala pomoct s dávkováním.
Piškot z čirokové (přirozeně bezlepkové) mouky jsem našla cca po 20 mnt pátrání (nezdá se to, ale vybrat a najít recept z bezlepkové mouky je makačka, nestačí jen v kalsickém receptu nahradit naši mouku tou bezlepkovou). No a po asi cca (když to sečtu) 2-3 hodinách jsem doladila i zbytek.
Dort má dole piškot z čirokové mouky, nahoře je vrstva pudinkovo-tvarohového krému, v němž je právě to tropické ovoce a na vrch jsem si porušila želé, které se bude stávat z želatiny a ovocného nálevu z konzervy.
Musela jsem začít už v sobotu ráno, abych večer (až přijdu z práce domů) měla jistotu, že pudink ztuhl a mohla nahoru přidat želé a vše stihlo do rána zatuhnout.
A kdyby se něco podělalo, abych stihla ještě uděla něco jiného - třeba ty cake pops, na které mám koupeny bezlepkové piškoty a zdobení.
Recept hodím později. Dort je zdravý, bez cukru, bez mouky (i pudink a kypřící prášek jsou bezlepkové).

Přes den jsem jedla hlavně nízkotučný tvaroh s banánem, jogurtem, atd... večer jsem si dala vajíčka se salámem a surimi tyčinkami. Jak jsem se ale připravovala na TSP a možná ještě trochu pusobily hormony (a vedomí, že mám sto pro pod 55 kg), tak jsem měla hlad a chutě a následovala ještě menší ostravská klobáska a ještě trochu tvarohu.

Neděle byla ve znamení oběda u rodičů... snídaně kalsicka tvaroh. Oběd byl čistý hovězí vývar a rajská. Měla sjem fakt hlad.
Před TSP ještě oplatek a pár piškotů. Na večeři si chystám něco dobrého, ale pokusím se to udržet aspoň trochu rozumně.

Za nedělí bych tímto chtěla udělat tlustou čáru a od pondělí zase jíst střídmně a tak, abych zhodila do konce týdne na 54 kg.

Zatím se mějte krásně, já si jdu vařit večeři :)

P.S. Protože se mi začíná hezky ztrácet bříško, i když to zatím není nic moc, rozhodla jsem se od pondělí (asi) nasadit nějaké cvičneí na zpevnění a posílení. Hoďte mi sem kdyžtak nějaké tipy, jinak skončím u Jillian :D

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Em Em | Web | 10. května 2015 v 20:12 | Reagovat

Moc krásné jídelníčky, chtěla bych být tak úspěšná jako ty! :)

Jinak děkuju za tvá ostrá slova, cítím se přece jenom lépe, takže fakt moc děkuju :)

2 Victoria Victoria | Web | 10. května 2015 v 22:25 | Reagovat

Jde ti to krásně a cvičení to určitě přivede  dokonalosti, doporučuju Focus T25 od Shauna nebo od něho Insanity MAX:30-to je ale už vážně výzva :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama