Hlad bolí, ale hubenost za to stojí!!!

Sacharidové vlny

27. dubna 2015 v 19:37 | Nelie |  Diety
Nevyzkoušeno, ale má to celkem logiku.


Tělo je těžké oklamat. Dokáže se rychle přizpůsobit a zařídit se podle toho,co potřebuje. Pokud přijímáme více, než spalujeme (včetně BM, aj.), tělo si bere z jídla látky a ukládá je jako tuk a to zrovna do míst,kde bysme to nejmíň chtěli a potřebovali. A zrovna tam, odkud se to sakra špatně shazuje.

Právě na snížejí příjmu kalorií a tuků pracuje většina diet, na což si ale časem organismus zvykne a úbytek váhy se zpomalí, což dost podkopává naši motivaci a vůli pokračovat.

Dieta sacharidových vln je založena na tom, že tělo každý den "šokujete" jiným příjmem sacharidů. Abyste ale neztrácely cvičením nabytou svalovou hmotu, nesmíte při této dietě zapomenout ani na bílkoviny.

S touto dietou se pojí i hlídání a počítání sacharidů. Stejně tak znalost, co kolik jaká potravina obsahuje... tedy do základu potřebujete hlavně čas a snahu si tyto věci pravidelně hledat, zapisovat a googlit. Právě potraviny s nejmenším podílem sacharidů jsou ty nejdůležitější.

V přesné podobě diety se názory trochu rozcházejí. Nejlepší je asi plány si pročíst a najít si ten podle svého uvážení.

Jedna z možností, jak může vypadat je:
První den přijmete 30 gr sacharidů - takže vajíčka k snídani, určitá gramáž kuřecího masa k obědu. Každý den tak navyšujete podíl sacharidů, až se 6. den dostanete na 200 gr. Sedmý den jíte podle libosti. Pak se celý cyklus zase opakuje.

Důležité je hodně pít. Alkohol se při dietě nesmí. Do příjmu sacahridů se samozřejmě ale musí započítávat jakékoliv slazené nápoje, které si dáte.

Z diety jsou vyloučena tučnější jídla a nevhodně připravované poraviny.

Dieta není vhodná pro osoby s problémy s cukrem v krvi. V dietě jsou dny, ty počáteční, kdy přijímáte velmi malé množství sacharidů, což může vést k hypohlykémii.
Stejně tak prý není vhodná pro lidi s větší nadváhou. Těžko říct, co je na tom pravdy, protože jsem četla příběh muže, který takto zhubl z 102 Kg (sedavé zaměstnaní).

Při a po této dietě se právě díky šokovým vlnám vyhnete jo-jo efektu. Tělo nemá čas si zvyknout na režim diety a nemá pak tendenci si uložit sacharidy jako tuky.

Cvičení by se rozhodně vynechávat nemělo. Ale diety údajně funguje i bez něj.

Někteří by, jak jinak, tuto dietu raději nazývali stravovacím režimem. Jestli se to tak dá brát, to musíme posoudit my sami... hlavně ti, co si dietu vyzkouší na vlastní kůži.







 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Em Em | Web | 27. dubna 2015 v 20:38 | Reagovat

Logiku to má, ale já jen těžko můžu dodržovat jídelníčky předem naplánované někým jiným, nemám na to prostředky :/

2 MaikelX MaikelX | E-mail | 16. ledna 2017 v 19:50 | Reagovat

I found this page on 19th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Simply search for:  pandatsor's tools

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama